زالو طب |زالو درمانی|فواید زالو|انواع زالو

بررسی و معرفی بیماری هایی که میتوان با زالو درمان کرد یا بهبود بخشید

زالو طب |زالو درمانی|فواید زالو|انواع زالو

بررسی و معرفی بیماری هایی که میتوان با زالو درمان کرد یا بهبود بخشید

روغن زالو از داروهای مجرب طب سنتی ایران در درمان ناتوانی های جنسی مردان است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتابهای متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب قرابادین ابوعلی سینا ، مفرح القلوب حکیم ارزانی، درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و… آمده است. درمان با این روغن ارزشمند بیمار را از هر نوع درمان دیگری بی نیاز کرده و هیچ عوارضی به دنبال نخواهد داشت .

خواص و ویژگی های روغن زالو در آقایان :

۱- بزرگ کننـده و حجیم کننده دائمی آلت تنـاسلی در آقـایـان

۲- درمـان مشکلات نعوظ و ایـجاد نعوذ قـوی تر

۳- بالـا بردن کنترل قـدرت سیلـان منـی

۴- بـازسازی و تقویت بیش از ۶۰۰۰ مویرگ موجود در نـاحیـه آلت تناسلی

۵- بازسازی عروق خونی

خواص و ویژگی های روغن زالو در خانم ها :

۱- بزرگ کننده و حجیم کننده دائمی لب ، گونه ،سینـه و بـاسن در خـانم هـا

۲- بسیار مناسب برای کلیـه قسمت هـای بدن که دچار لاغری موضعـی شده انـد مخصوصـا صورت

۳- بسیـار مفید برای ماساژ و رهایـی از گرفتگی هـای عضلانی

طریقه مصرف روغن زالو :

قبل از مصرف روغن زالو ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از تروغن را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر ۲۴ ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.

تذکر: پس از مصرف روغن زالو بگذارید حداقل ۳ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن زالو روزی ۲ بار  ، صبح و شب قبل از خواب میباشد.


روغن زالو به عنوان حجیم کننده برای افزایش سایز اندام کوچک مانده بدن در طب سنتی می باشد و تا کنون هیچگونه عوارضی از آن گزارش نشده است.

برای افزایش سایز اندام جنسی در اقایان و بانوان می توان از روغن زالوی طبی استفاده کرد. بدلیل طبیعی بودن این ماده حجیم کننده هیچگونه عوارض پس از مصرف برای استفاده کنندگان روغن زالوی طبی به وجود نخواهد آمد و با اطمینان خاطر تا حداقل 3 ماه می توانند این کالا را برای دستیابی به نتیجه دلخواه و افزایش سایز استعمال نمایند. گفتنی است که روغن زالوی طبی غیر خوراکی است و در صورت خوردن آن ممکن است عوارض اندکی بروز نماید پس باید دقت نمود که این مایع دور از دسترس اطفال قرار خواهد گرفت. روغن زالوی طبی حجیم کننده اصل را می توان از طریق سایت تخصصی زالوی ایران تهیه نمود.

آیا استفاده از روغن زالو زمان مشخصی دارد ؟

خیر . اما در صورت استفاده از آن بر روی پوست صورت ، بهتر است پس از استفاده از روغن در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.


اولین نتایج استفاده از روغن زالو چه زمانی قابل مشاهده است ؟

اولین نتایج مصرف روغن زالوی اصل ، در همان ماه اول قابل مشاهده است. توصیه می شود استفاده از این روغن را به مدت ۳ ماه بصورت مستمر ادامه دهید تا به حداکثر نتایج آن دست یابید. نتایج حاصل از استفاده روغن زالوی اصل  همگان را شگفت زده کرده است.


چگونه روغن زالو باعث بزرگتر شدن و حجم دهی اندامی خواهد شد ؟

در اینجا به تاثیر روغن و ماساژ موضعی همراه با استفاده روغن زالو توجه کنید. با ماساژ موضعی بافت زیرپوستی را تحریک کرده اید و با استفاده از روغن ، بافت تحریک شده را تغذیه کرده اید. این روند را در طول درمان ادامه خواهید داد و به طور طبیعی باعث بافت سازی و سلول سازی خواهید شد. این عملکرد طبیعی در نهایت سبب خواهد شد به نتیجه دلخواه خود برسید. بنابراین با تکیه برخواص بی نظیر روغن زالو و با استفاده از عملکرد طبیعی بدن ، میتوانید به هر نقطه از بدنتان که میخواهید سایز و فرم ذلخواه را بدهید.


چه مدت باید از روغن زالوی اصل استفاده کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود ؟

بهترین مدت استفاده (دوره درمان) ، روغن زالوی اصل ۳ ماه است. اولین نتایج از ماه اول قابل رویت است.

روش روغن گیری و ساخت روغن زالو چگونه است ؟

معمولا روغن زالو را به روش ابن سینا (روش سنتی) استحصال می نمایند. زالوی زنده و روده شویی شده را در روغن پایه ریخته و با طی مراحلی در کوره ها و بویلرها ، پس از چند روز به آن گیاهان دارویی مخصوصی اضافه میشود و باز هم حرارت می بیند. به مدت یکهفته این حرارت ادامه خواهد داشت. پس از آنکه روغن به غلظت و کیفیت مطلوب رسید جهت تست به آزمایشگاه ارسال شده و پس از تایید به چرخه بسته بندی وارد میشود. توجه داشته باشید اکثر محصولات متفرقه موجود در بازار به دلیل روغن گیری دستی ، از زالوی خشک شده استفاده می نمایند که نتیجه ای ندارد و ممکن است در پوست شما ایجاد حساسیت و هزاران مشکل دیگر بنماید. اگر به سلامتی خود احترام میگذارید از جنس با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید. اکثر خریداران روغن زالوی تارگت از نتایج این محصول رضایت کامل داشته اند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی